torsdag 15. september 2011

Takk for no, og vegen vidare

Då var det store eventyrbryllupet vårt over. Det har vore ein drøm som kom i oppfyllelse, og vi er så takknemlige for å ha opplevd dette i lag med alle vi er glad i.
Det blir naturlig nok ikkje fleire innlegg på denne bloggen. Men brura har bestemt seg for å starte ein eigen blogg. Denne skal primært handle om interiør og kvardagsliv, og ikkje minst vegen vidare.
Dåke er hjertelig velkomne til å fylgja bloggen, Fruehuset heiter den.



Signing out:) Ha ein fabelaktig dag!


 

1 kommentar:

  1. Takk for fine ord inne hos meg.. Jeg blir så glad jeg, er sååå koselig med fotspor i kommentarfeltet.. :)

    Nå er det natta på denne piken her

    Klem fra meg til deg..
    P.s. Fikk ikke kommentert inne på den andre bloggen, så jeg kommenterer her jeg! :)
    Ang. lister så er jeg heeelt enig, lister er en FIN ting! :)

    SvarSlett